WDROŻENIE E-DOWODU – ORGANIZACJA PRACY URZĘDU STANU CYWILNEGO W BARTNICZCE.
WDROŻENIE E-DOWODU – ORGANIZACJA PRACY
URZĘDU STANU CYWILNEGO W BARTNICZCE.
W związku z pracami wdrożeniowymi dotyczącymi e-dowodu, osoby, które zamierzają złożyć wniosek o dowód osobisty lub odebrać dowód osobisty w Urzędzie Gminy w Bartniczce w okresie od 27 lutego do 4 marca 2019 r., z przyczyn niezależnych od Urzędu czekają pewne niedogodności.
Ustawowo określone na dzień 4 marca 2019 r. wdrożenie e-dowodu wymaga technicznych prac serwisowych przeprowadzanych w całej Polsce jednocześnie, gdyż przyjmowanie i wydawanie dowodów osobistych obsługiwane jest w ogólnopolskim elektronicznym systemie Rejestrów Dowodów Osobistych, dlatego:
- od dnia 27 lutego 2019 r. będzie wyłączona usługa złożenia wniosku przez internet (ePUAP, profil zaufany) - usługa zostanie włączona ponownie 4 marca 2019 r.,
- w dniu 01 marca 2019 r. w godzinach 1130- 1530 nie będzie możliwe składanie wniosków o dowód oraz odbieranie już wystawionych z powodu przerwy technicznej w działaniu Rejestrów Dowodów Osobistych.
Zalecamy, aby osoby, które planują złożyć wniosek o dowód osobisty, bądź oczekują na odbiór, nie odkładały tych spraw na wskazane dni, bądź przełożyły w tym zakresie swoją wizytę w Urzędzie po 4 marca 2019 r.
Przepraszamy za możliwe niedogodności.
(-) Teresa Perowicz