Deklaracja dostępności
Data publikacji strony internetowej: 2008-07. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09.
- Na stronie nie zapewniono alternatywy dla treści nietekstowej,
- Dla informacji brak właściwej relacji,
- Elementy nawigacyjne polegają właściwościach zmysłowych,
- Nie spełniono wymagań minimalnego kontrastu pomiędzy tekstem a tłem,
- Na stronie nie istnieją mechanizmy pozwalające na pominięcie bloków,
- Na stronie internetowej nie zawarto celu linków w kontekście.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-11-24. Deklarację sporządzono na podstawie audytu przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Jerzy Szramka, informatyk@ugbartniczka.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 56 493 68 26. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Do budynku są dwa wejścia, jest parter i piętro są schody. Brak podjazdu dla wózków.
- W budynku nie ma wind. Schody nie mają spoczników.
- W budynku nie ma platform, informacji głosowych ani pętli indukcyjnych. Utworzono wydzielone pomieszczenie na parterze budynku z dzwonkiem dla osób niepełnosprawnych.
- Na parkingu znajdują się dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych.
- Wejście do budynku z psem asystującym jest możliwe.
- W urzędzie nie ma osoby przeszkolonej z języka migowego.
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji mobilnych.