87-321 Bartniczka, ul. Brodnicka 8

56 4936810/11

pn, śr, cz, pt: 7.15 - 15.15, wt: 8.00 - 16.00

ugb@data.pl

NOWA USŁUGA KAS – WIDEOROZMOWA ZE WSPARCIEM TŁUMACZA JĘZYKA MIGOWEGO

  • Osoby posługujące się językiem migowym mogą umówić się na wideorozmowę z pracownikiem Krajowej Administracji Skarbowej (KAS). Rozmowa będzie tłumaczona w czasie rzeczywistym przez tłumacza polskiego języka migowego.
  • Podczas wideorozmowy pracownik KAS udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące zeznań podatkowych osób fizycznych i usługi Twój e-PIT.
  • Katalog spraw podatkowych, o których można porozmawiać w ramach wideorozmowy, będzie w przyszłości rozszerzany.
  • Usługa wideorozmowy jest kolejnym etapem rozwoju Multikanałowego Centrum Komunikacji KAS.

 

Krajowa Administracja Skarbowa uruchomiła usługę „Wideorozmowa ze wsparciem tłumacza polskiego języka migowego”. Usługa ta umożliwia konsultacje podatkowe z pracownikiem KAS, przy wsparciu certyfikowanego tłumacza polskiego języka migowego.

 

Jak umówić wideorozmowę

Wideorozmowę można umówić elektronicznie. W tym celu należy wypełnić formularz na stronie internetowej: wizyta.podatki.gov.pl/wideorozmowa.

Wypełniając formularz klient musi wpisać swoje dane:

  • imię i nazwisko,
  • PESEL lub NIP,
  • numer telefonu kontaktowego,
  • adres e-mail.

Po przesłaniu formularza, klient otrzyma na podany adres e-mail potwierdzenie i link do spotkania.

Podczas wideorozmowy można uzyskać informacje zarówno w sprawach ogólnych, jak i indywidualnych. Informacje indywidualne zostaną przekazane, jeśli rozmówca uwierzytelni się telePINem wygenerowanym w e-Urzędzie Skarbowym.

Wideorozmowy z pracownikami KAS będą prowadzone we wtorki i czwartki w godzinach 09:00-12:00.

Szczegółowe informacje o usłudze są dostępne pod adresem: 

http://www.podatki.gov.pl/skontaktuj-sie-z-nami/wideorozmowa/